Terugblik overgang nieuwe inspectiesysteem & aandachtspunten
Sinds 24 november werken we bij het KCB met het nieuwe inspectiesysteem.
Inmiddels zitten we in de derde week na live gang en we zien dat de veranderingen in de werkwijze die het systeem met zich meebrengt voor de bedrijven en voor onze organisatie veel impact hebben.
In de uitvoering van de inspecties lopen we tegen een aantal problemen aan die vertraging en soms irritatie veroorzaken en daar hebben we alle begrip voor. We hebben deze problemen geprioriteerd en samen met onze IT-partners en de NVWA werken we continue aan het oplossen hiervan.
De wenperiode duurt langer dan verwacht, mede door dat er meerdere technische issues zijn opgetreden.
In dit bericht willen we u nogmaals attenderen op de relevante informatie om het inspectieproces, gegeven de huidige suboptimale situatie, zo soepel mogelijk te laten verlopen.
En daarnaast informeren we u waar u terecht kunt met uw specifiek vragen.
Eerdere updates teruglezen
Vóór de implementatie hebben we u via updates wekelijks op de hoogte gehouden over de overgang naar het nieuwe systeem. We begrijpen van bedrijven dat niet iedereen weet dat op onze site extra informatie staat over de implementatie. Voor de volledigheid kunt u alle updates terugvinden op onze website.
Facturatie
Eind deze week worden de eerste facturen verstuurd. Eind volgende week verwachten we weer in onze normale dagelijkse facturering te zitten.
Vragen?
Heeft u vragen over het nieuwe inspectiesysteem of over dit bericht? Mail naar vragen@kcb.nl. We helpen u graag.
En met uw waardevolle feedback helpt u ons om het systeem en de werkwijze verder te verbeteren.