Kwaliteits-Controle-Bureau

KCB introduceert klantportaal MijnKCB

maandag 15 november 2021

Vanaf nu heeft u, als u geregistreerd staat bij het KCB, toegang tot het online bedrijfsportaal MijnKCB. Hier kunt u op ieder moment uw bedrijfsgegevens inzien en waar nodig wijzigen. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat uw gegevens altijd actueel zijn. Ook kunt u via MijnKCB.nl voortaan uw facturen van het afgelopen jaar bekijken.

Eenvoudig aanvragen autorisatie gebruik GLN-nummer en plantenpaspoort
Naast het wijzigen van gegevens en inzien van facturen kan voortaan via MijnKCB toestemming voor het gebruik van GLN-nummers op aanduidingen worden aangevraagd. Ook de aanvraag van de autorisatie gebruik plantenpaspoort kan voortaan digitaal, waardoor u sneller over de benodigde gegevens beschikt.

Stapsgewijze Introductie nieuwe functionaliteiten
Met de introductie van MijnKCB wil het KCB u sneller en beter van dienst zijn. Het KCB is voornemens MijnKCB stapsgewijs uit te breiden met nieuwe functionaliteiten. Bij het bepalen van deze toekomstige functionaliteiten betrekken wij ook onze klanten zodat MijnKCB een omgeving wordt die goed aansluit bij wensen die bij u bestaan. 

Hoe krijgt u toegang tot MijnKCB?
U heeft eenvoudig toegang tot MijnKCB. U heeft geen aanvullende inlogcode en wachtwoord nodig. Klik op MijnKCB en log in met e-Herkenning. Hiermee heeft u direct en veilig toegang tot uw bedrijfs- en factuurgegevens. Door het gebruik van e-Herkenning kunt u in een veilige digitale omgeving uw wijzigingen doorvoeren en aanvragen indienen.  Bent u nieuw bij het KCB? Dan kunt u via e-Herkenning toegang krijgen tot MijnKCB zodra uw registratie bij het KCB is bevestigd. Meer informatie over het aanvragen van e-Herkenning vindt u hier.

Heeft u vragen over het gebruik van MijnKCB?
Het KCB heeft hier de belangrijkste vragen en antwoorden op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u opmerking of wensen? Stuur dan een email naar mijnkcb@kcb.nl.

 

Meer nieuws